Informacje dla rodziców

SZCZEPIENIA

list Ministra Zdrowia
kwestionariusz wstępnego wywiadu przesiewowego
deklaracja rodzica/opiekuna

Rozkład jazdy autobusu szkolnego:

Grodzisko PKP: 7.22

Grodzisko boisko: 7.23

Laskowa szkoła: 14.02 oraz 15.30

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE " AKTYWNI MIESZKAŃCY W MAŁOPOLSCE"
 W ramach promocji Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 Urząd Statystyczny  w Krakowie organizuje konkurs „Aktywni mieszkańcy w Małopolsce”. Konkurs adresowany jest do wszystkich mieszkańców województwa,  którzy poprzez udział w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań 2021, mają możliwość wypromowania swojej gminy oraz wsparcia znajdujących się na jej terenie jednostek oświatowo-kulturalnych.

Według założeń konkursu co 2 tygodnie gmina o największym procentowym przyroście liczby spisanych w danej edycji mieszkańców wygrywa nagrody. Po zakończeniu danej edycji, obliczony zostanie dla każdej gminy w województwie małopolskim przyrost liczby mieszkańców, którzy zostali spisani w NSP 2021 w czasie trwania edycji. Przyrost ten jest wyrażoną w punktach procentowych różnicą między odsetkiem osób spisanych w gminie na początku i na końcu edycji.

 Wszystkie informacje dotyczące konkursu dostępne są na stronie https://krakow.stat.gov.pl/narodowy-spis-powszechny-ludnosci-i-mieszkan-2021/konkursy/  
 W przypadku pytań prosimy o kontakt poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie: +48 695 255 538.

Zapraszamy do udziału w Narodowym Spisie Powszechnym!

informacje 

strona internetowa


Więcej informacji  przeczytaj na stronie internetowej 
 
REKRUTACJA  NA ROK SZKOLNY 2021/2022

Zarządzenie Burmistrza  Zatora w sprawie określenia terminów postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2021/2022 dla klas pierwszych  szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Zator

DOWÓZ UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2020/2021

Rozkład jazdy autobusu szkolnego

 Procedury bezpieczeństwa na rok szkolny 2020/2021
w szkole w związku z zagrożeniem Covid 19:


PROCEDURY POSTĘPOWANIA NA WYPADEK ZAKAŻENIA KORONAWIRUSEM LUB ZACHOROWANIA NA COVID-19 ZGODNIE Z WYTYCZNYMI GISu ORAZ PRZYGOTOWANIA POMIESZCZENIA NA IZLOTORIUM

PROCEDURY PRZYJMOWANIA I ODBIERANIA DZIECI DO PRZEDZSZKOLA ZGODNIE Z WYTYCZNYMI GISu i MENu
 

PROCEDURY WERYFIKACJI STANU ZDROWIA DZIECKA I ZASADY KOMUNIKACJI Z RODZICEM/OPIEKUNEM PRAWNYM
 

REGULAMIN FUNKCJONOWANIA SZKOŁY W CZASIE EPIDEMII ORAZ NA WYPADEK ZAKAŻENIA KORONAWIRUSEMLUB ZACHOROWANIA NA COVID-19 ZGODNIE Z WYTYCZNYMI GISu, MZ, MEN

ANEKS DO REGULAMINU

WAŻNE NUMERY TELEFONÓW


Szanowni Rodzice, prosimy o zapoznanie się z informacjami dotyczącymi Covid 19

  1. Informacje  Ministerstwa Zdrowia.
  2. Informacje  Ministerstwa Edukacji Narodowej.
  3. Informacje Głównego Inspektora Sanitarnego.


Drodzy Rodzice zachęcamy do   zapoznania się z informacjami na temat kompetencji kluczowych.
Kompetencje kluczowe to te, których wszystkie osoby potrzebują do samorealizacji i rozwoju osobistego, uzyskania szans na zatrudnienie, włączenia społecznego i aktywnego obywatelstwa. Rozwija się je w perspektywie uczenia się przez całe życie, począwszy od wczesnego dzieciństwa przez całe dorosłe życie. 
Wszystkie kompetencje kluczowe uważa się za jednakowo ważne , a  każda z nich może przyczynić się do udanego życia w społeczeństwie.

Ustanowiono osiem kompetencji kluczowych:

  1. kompetencje w zakresie czytania i pisania;
  2.  kompetencje językowe;
  3.  kompetencje matematyczne oraz kompetencje w zakresie nauk przyrodniczych, technologii i inżynierii;
  4. kompetencje cyfrowe;
  5.  kompetencje osobiste, społeczne i w zakresie uczenia się;
  6. kompetencje obywatelskie;
  7.  kompetencje w zakresie przedsiębiorczości;
  8.  kompetencje w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej.

Wszelkie informacje na ten temat znajdziecie Państwo na stronach: www.ipex.eu ,  https://www.ore.edu.pl/, Kompetencje kluczowe- informator dla rodziców i opiekunów,  „Kompetencje kluczowe przygotowanie do życia.”.

 
 RAPORT Z EWALUACJI PROBLEMOWEJ

 STATUT SZKOŁY